ΒΑ.Μ. με Έλενα 13-14/10/22

Η ορμή πρός Ανακοίνωση τού  (πώς τόν έλεγαν και δέν τόν έχω γκουγκλάρει ακόμη; Èduard Sprager μήπως;) εν δράσει.7!!...

 Καλημέρα καί ενημερωτική. Σου προωθώ τό μόλις σταλθέν ...


Η μαρμελάδα έμεινε ρευστή, οπότε απαιτεί διαδοχικό άπλωμά της στήν φέτα, γιατί το πρωί έγλειφα τα δάκτυλα της αριστερής μου παλάμης...

Ο μή πρακτικός γείτονάς σου

Βγήκε νόστιμη;

Από νοστιμιά και γλύκα άλλο τίποτε, αλλά η γειτόνισσα θ' αρνηθεί να την δοκιμάσει, οπότε σκέφτηκα ν' αποφύγω άλλη μία ζαχαροπλαστική ταπείνωση.7!!...

Άρα θα τις απολαύσετε μόνος σας, μεγαλύτερη ποσότητα, μεγαλύτερη διάρκεια, δυστυχώς θα χάσει..
Και ακόμα δεν ζήσαμε τίποτα..

Τελικά είναι "αγύριστο κεφάλι" παρά τις αναποτελεσματικές προσπάθειες, που έχω κάνει σε διάφορους τομείς εδώ κι ένα χρόνο...
Πρίν μερικές μέρες δέχτηκα ένα βαζάκι της με μαρμελάδα δαμάσκηνο, γνωρίζοντας ότι δεν έχει τα δικά μου υπερβολικά καθαριοτικά standards!

Πάω στην ΝΤΕΛ-Λίτσα μου, που ακούγεται σταθεροποημένη, οπότε δέν την ρίχνω στο πυρ.7!!
Βάζω ημερολογιακές επικεφαλίδες στά κείμενά μου τού 2000.
Είναι πολύ υπερβολικό να νιώθω σκεπτικώς (από άποψη καταγεγραμμένων Σκέψεων) ο πλουσιότερος τών θνητών;

Έπεται δείγμα δωρεάν καθαριοτικής μανίας (ΚΑ.ΜΑ.) μετά το σαπούνισμα τών εικονιζομένων.7!!



Ίσα ίσα είναι η πραγματικότητα αυτή.7!!

Θαυμάσιο Καταφύγιο το "Τεννιστικό Παρεκκλήσι".7!!... Τίνος Ιδέα; Πάντως νονός εγώ και γραμμένο με γράμματα της Λί  τ' όνομά του σε προ καιρού ανακαλυφθέν καί φωτογραφηθέν φυσικά χαρτάκι.7!!
Και να σκεφτείς ότι άρχισε να βρέχει, αλλά ουδόλως μ' επηρέασε το καιρικό φαινόμενο.7!!
Πάω κουζίνα γιά τηγανίσματα...

Αχ τι όμορφη στιγμή.7!! Ανυπομονώ για το οράκι.7!!

Και φωτογραφία από το τηγάνισμα φυσικά.7!!

Ο παντοκόπτης μου!

Το τελικό αποτέλεσμα: Σκούρο μέν, νοστιμότατον δε.7!!

Τεράστιος.7!!

Λατρεμένο φαγητό.7!!

Η κουζινική μάχη εδόθη.
Νέο ψωμάκι, ομελέτα αλά Γιάν καί ΣΙΜ.ΧΑ. (Σιμιγδαλένιος Χαλβάς).
Το στομάχι δήλωσε ευχαριστημένο, ενώ εγώ δηλώνω ευτυχισμένος.7!!

Θρίαμβος και σήμερα στην κουζίνα.7!!

Με περιμένει το επόμενο τού 1975 ημερολόγιο και πάω στήν σημερινή μέρα του 1975 (14/10ου)

Έργο Ζωής άνευ υπερβολής.7!!

14/10/22 18:39
Είναι 5 σελίδες ξαναδιαβασμένες (μάλλον προσφάτως) και σχολιασμένες επιγραμματικά στα περιθώριά τους άνευ ημερομηνίας σχολιασμού.
Τα τότε γράμματά μου μικροσκοπικά και διαβάζονται μόνο με μεγεθυντικό φακό...
Στήν 13η και τελευταία σειρά της 13ης Οκτωβρίου έγραψα: Ο Τέλης είναι αγγελούδι. Φτού, να μήν τον ματιάξουμε.
Με τα αυτοκόλλητα δέν τα πάω καλά. Το δικό σου μικροσκοπικό στο προηγούμενο μήνυμά μου σημαίνει Έκπληξη;
Δέν διαβάζω τώρα το 5σέλιδο, γιατί αποφάσισα να πάω
γιά τα πιατικά,  
Που περιμένουν
Υπομονετικά.7!!

Γιά.Σα.ς (καί βαϊμπερικώς κοντά σας)

Υ.Γ. Υπάρχει καί Έκθεση Ιδεών τού 1964 με θέμα τις αξίες του Γερμανού Φιλόσοφου, αλλά άντε να τήν βρεις, άν δεν έχει χαθεί μετά τού Αθανασίου Μπένια, που θά τήν συμπεριελάμβανε σε Οδηγό Εκθέσεων, που εσκόπευε να εκδώσει.7!!...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!