Χαμός στό... Διαδίκτυο.7!!

 Χαμός στό... Διαδίκτυο μέ τήν Σοκολατένια Ημέρα.7!!

Τό Σ.Μ. (sms) προς Τέλη.

(Απαραίτητη διευκρίνιση πρός αποφυγήν παρεξηγήσεως) Τά "κορίτσια" είναι οι ευαίσθητες υπολογίστριές μου.
Το δικό σου τελευταίο μήνυμα καλύτερο πάντων καί πασών.7!!

Μπόρα είναι. Θα περάσει. Ευτυχώς τά κορίτσια μου ήταν κλειστά. Πήγα ν' ανοίξω το καινούργιο laptop (Chrome hp), που μού χάρισες πέρσι τόν Αύγουστο, όμως είναι εξαντλημένο μπαταριακώς, αλλά (μόλις επιστρέψει το ρεύμα) θα το φορτίσω προληπτικώς.
Πάντως απολαμβάνω το προκύψαν καιρικό φαινόμενο καί τήν επακόλουθη δροσιά του.7!!...

Υ.Γ. Η χθεσινή μου ανάρτηση γιά τη μέρα τής (γλύκας) σοκολάτας ξεχάστηκε ως Σύνδεση (link), οπότε προσθήκη της...

https://okytod.blogspot.com/2022/07/viber-7.html

Νιώθω τήν Ανάγκη να κοινοποιήσω κάποιες εξέχουσες απαντήσεις.

Η Έλενα έγραψε: Τέτοια γλυκά νέα να μας φέρνετε, με τις ανάλογες φωτογραφίες φυσικά, όπως και πράττετε άλλωστε.7!! Είμαι ιδιαιτέρως συγκλονισμένη, καθώς μόλις μου μάθατε ότι χθες ήταν η παγκόσμια ημέρας σοκολάτας και το απίστευτο είναι ότι εχθές έφαγα σοκολάτα μετά από από παρά πολύ καιρό, καθώς μου απαγορεύτηκε, ωστόσο δεν έπαψα στιγμή να αγαπώ.7!! Είναι όνειρο.7!! Χαίρομαι που τίμησα την μέρα, όπως την άξιζε.7!!

Ο Άρης εκθείασε:

 Για " σοκολατοπαιδο" δεν ξερω, αλλα εισαι πολυ "γλυκος" ανθρωπος !!!

Για μενα ειναι μεγαλη αρετη !!

Καλη σου μερα

Καί η Αγάθη τήν αποθέωσε:

Μοναδικά και αυθεντικά πρωτότυπη ανάρτηση!!!!! Εύγε και χρόνια σοκολατένια!!!!!

Γιά.Σα.ς (καί σέ ξεχωριστές Στιγμές κοντά σας)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!