Περί "Ηρωικής" τού Μπετόβεν.7!!...

 Τό ότι μου αρέσει η Κλασσική Μουσική είναι "παγκοίνως"  γνωστόν.  Τό "ψώνιο" μού τό έχει καλλιεργήσει ο καθηγητής μου στά Λατινικά (Θανάσης Μπένιας) κι έχω αναφερθεί στό Γεγονος στά 21 αυτά άτιμα χρόνια τής Ηλεκτρονικοϋπολογιστικής μου δραστηριότητος, όπως σίγουρα τό έχω κάνει καί στό Κλασσικό μου (Χειρόγραφο) Ημερολόγιο, τό οποίο ενδεχομένως είναι καί το μόνο που έχει κάποια τύχη (τυπικής έστω) Αθανασίας...  Καί, γιά να εξομολογηθώ διαδικτυακώς, δέν έχω τήν παραμικρή ιδέα περί Μουσικής. Μόνον τα ονόματα τών νοτών τής Ευρωπαϊκής καί Βυζαντινής Μουσικής οίδα. Δηλαδή: Ντό, Ρέ, Μί, Φά, Σόλ, Λά, Σί...Ντό, Σί... Πά, Βού, Γά, Δί Κέ, Ζώ, Νί... Πά, Νί, Ζώ Κέ, Δί, Γά, Βού...Πά.

Τέτοια άγνοια με σχεδόν ισόβια Μουσική Λατρεία; Όθεν Αξιομελέτητο τό Γεγονός αυτής τής Συμβίωσης...

Απογοητευμένος λοιπόν από τό ΣΔάκι τής "Ηρωικής", που ακούγεται μόνον με ακουστικά (καί όχι πάντα) μέσω τής ΠΡ.ΑΓΑ.Σ (Πρώτης Αγάπης) μου, που είναι η 1η από τίς 7 Υπολογίστριες, που μέ συντρόφευσαν αυτά τα 21 χρόνια τής 3ης Χιλιετίας, Κατέφυγα (πού αλλού;) στό Διαδίκτυο κι απογοητεύτηκα (ελπίζω προσωρινά) από τά σχόλια ή τήν απουσία τους, αφού άκουσα τά 2 πρώτα μέρη αυτής τής Συμφωνίας, που άλλαξε ο συνθέτης της "αφιέρωση", αλλά όχι ευκρινώς κατά τήν ταπεινή μου άποψη.7!!...

Γιά.Σα.ς (καί αιρετικώς κοντά σας)

Σχόλια

  1. Η "πάρα"μικρή ιδέα..βαίνει πολλάκις σε δημιουργία μέγιστων πνευματικων..και ου μόνο.... απολαύσεων 💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!