Βαϊμπερικά Μηνύματα (1-16/10/20)

1/10/20
Φωτοχαμός (31) καί όχι μόνο.
Καλό μήνα!

2/10/20
Έφτασα πριν από λίγο.
Καλή σου ξεκούραση!

Μπράβο Σουμάχερ μου
Καλημέρα μας

Καλομεσήμερο!
Εξωτερικές εργασίες εδώ καί 2 ώρες... Ελπίζω σε φωτορεπορτάζ.
Καί συνεχίζω μέ 5η!
Σκέπτομαι καί δέν γράφω, ενώ το τραγικό είναι ότι ξεχνάω ή μάλλον δέν θυμάμαι τί έχω σκεφτεί!!
Βρήκα σέ πλαστική γλάστρα το 2ο μαχαιράκι τής μαμάς, μέ τό οποίο έκοβε τ' άγρια σαλατικά τού κήπου της. Συγκίνηση.
Μόλις θυμήθηκα τόν τίτλο μιάς εκ τών φωτό, που θά τραβήξω: Gone with the plastic (not the wind)...
Θά συνεχίσω αργότερα.

Τέλος πρωινών εργασιών.

Τίτλος ανάρτησης: ΜΕΤΆ ΤΆ...ΤΕΝΝΙΣΤΙΚΆ.
Βλέπω εκεί χρωματική δραστηριότητα!

Ελπίζω να σέ ικανοποιήσουν τό ογκρατέν καί τό ρεβανί μπαρμπα-Μήτσου, κυρά Λίτσας, μπαρμπα-Γιάννη.

3/10/20
Καλό Σαββατοκύριακο!

Φωτοκαταιγίς...
Τούς κανονικούς χαιρετισμούς από τήν θεία Αλεξάνδρα έχεις εννοείται, αλλά καί τόν Σάκη Κωτίτσα, που τόν πήρα να τού ευχηθώ για τα γενέθλια του Νικόλα πρίν 2-3 μέρες. Ήξερε πού είσαι από κάποιον κοινό γνωστό σας!
Εγώ μόλις ετοίμασα τό βοηθητικό Roland Garros καί σού στέλνω φωτό...

Το βοηθητικό τού Ρ.Γ.

Άψογος, Κύριε Διευθυντά!!! Εντυπωσιακός καί γραπτώς.7!!

Καλή όρεξη;


4/10/20
Η καλύτερη φωτό από τόν πύργο τού οτε λόγω ευκρίνειας κατά τό ζουμάρισμα!
Το tennis μπορούμε να το γράψουμε γι' απλοποίηση, ευκολία καί συντομία μ' ένα ν, αλλ' αποτελεί ασέβεια πρός τήν γλώσσα εκ τής οποίας προέρχεται. Είναι σά νά παίρνουν οι Αγγλοσάξονες τήν Ελληνική λέξη γιά τήν γλώσσα και νά τήν γράφουν μ' ένα σ (γλώσα)... 
Γιά.Σα.ς (καί διευκρινιστικά κοντά σας)

Υ.Γ. Θά αντιτείνει κανείς ότι οι Αγγλοσάξονες έχουν κάνει άλλα σοβαρά λάθη σέ λέξεις, που δανείστηκαν εν αρχή και οικειοποιήθηκαν εν συνεχεία από την Ελληνική (κι όχι "προς διαβόλου" γκρεκική) Γλώσσα, όμως νά μήν τούς μιμηθούμε, γιά να τους εκδικηθούμε διά τής εξαφανίσεως έστω ενός n τους από τό Αγαπημένο μας Παιχνίδι .7!!...
Υ.Γ. 2 Η "αγία μας γλωσσική τριάδα", η οποία γρονθοκοπήθηκε διττώς: Ιδέα ( idea), Παρ(α)ολυμπιακοί (Paralympics) καί Ρυθμός (Rhythm). 
Αφορμήν (εγύρευα)- έψαχνα- αναζητούσα, ο Αριστοτέλης πάλι μού τήν προσέφερε...

Εγώ μέ τα συκάκια μου κι εσύ μέ τα βυσσινάκια σου!

Το παγωτάκι μετά τά λουκανικοπιτάκια!

5/10/20

Μόνον μιά αυτοφωτό μας...


6/10/20
Έφτασα. Καλή μας ξεκούραση!

Είσαι άρχοντας
Και εγώ μόλις μπήκα σπιτι
Αφού έφαγα στο σπιτάκι όλα τα λουκανοπιτακια
Νοστιμότατα

Καλημέρα μας.
Ξεκίνησα μέ πλυντήριο σκούρων στούς 40ο (κατά λάθος λόγω τών 3ών οφθαλμολογικών "χαρίτων" μου). Απλώνω καί βάζω "στά καπάκια" λευκά.
Πρωινή απορία: Πώς διαγράφουμε ή διορθώνουμε ηλεκτρονικές διευθύνσεις;
Ευχαριστώ γιά τήν χθεσινή σου πολλαπλή ηλεκτρονική βοήθεια!!!
Η μπανάνα ελάχιστα προσβεβλημένη.

Ο θείος ΣΑΜ επιμένει ν' απελευθερώσω χρόνο, αλλά τόν γράφω κανονικά!

Ο Αργύρης έστειλε 4 μηνύματα στο κινητό καί σού τα μεταφέρω.

ΘA TA ΠOYME TO BPAΔY.
KAΛHΣΠEPA..
APΓYPHΣ.

This moment(1)!

Ακόμη καί τα καρύδια χρειάζονται...μπανάκι.

7/10/20
Καλό μεσημέρι.
Μέ τήν απλώστρα σου έχω...κόμπλεξ! Μού έφυγε χθές το δεξιό της μπράτσο, αλλά τό έπιασα στόν αέρα (Θρίαμβος), όμως μετά δέν μπορούσα να τό βάλω στή θέση του (συμφορά). Τελικά σήμερα τά κατάφερα μέ μεγάλη πίεση, αλλά έν συνεχεία δέν μπορούσα νά τήν στηρίξω στήν κουπαστή... Σού στέλνω φωτό γιά έλεγχο!

Ο ποντικός είναι έξυπνος, αφού κατάφερε να φάει τή παρίζα χωρίς νά κολλήσει!! Πρόσθεσα κι άλλη παγίδα, μήπως τόν μπερδέψει ή παραπατήσει... Οψόμεθα.

Η Fila ολοκλήρωσε τήν αποστολή της μέ 2 τρύπες στήν ωμοπλάτη!! Τής αφήρεσα τό σήμα τιμής γιά τή νέα της χρήση...

Άν κατάφερνα νά καθαρίσω καί τό Θερμοκήπιο μετά 40 χρόνια, θά ήταν μία σπουδαία μέρα η σημερινή γιά μένα.7!!

Η 1η φάση ετελείωσε!

Από τό πάνω ακαθάριστο τζάμι.

Από τό κάτω.

Το δειπνάκι έτοιμο, ενώ ο κορμός σφίγγει...

Κανονικό Τεννιστικό Εργοτάξιο.7!! Congrats!!!

Καλή ξεκούραση, Mr All in One (A.I.O.).7!!


8/10/20
καλημέρα

Καλημέρα καί καλές προπονήσεις σέ σένα καί καλές ασχολίες γιά μένα.
Ωραία στριφτόπιτα καί μπανάνες!!

Τό αποτέλεσμα τής Αιολικής Οργής.7!!...

Excellent in anyway!!!

Εκτός 17ο, εντός 22.
Καλή σου ξεκούραση καί καλό τουρνουά από αύριο!

Ευχαριστώ κοουτς
Πάω για υπνο
Φτάνει δεν την παλεύω αλλο
Και αύριο μέρα ειναι
Μου έκανε πολλές ζημιές ο αερας
Και οι προπονήσεις ήταν επίσης πολύ δύσκολες

Φτάνει: Όλα καλά κι όλα ωραία!!
Εκτός τών ζημιών, αφού ο Αίολος ήταν εκτός εαυτού κι έξαλλος...


9/10/20
Καλημέρα, νεροκουβαλητή, as A.I.O.
Καλή Επιτυχία σέ ΌΛΑ.7!!

Ελπίζω να πηγαίνουν εκεί όλα καλά. Εμείς εδώ μέ τά Σοίγνωστα (γνωστά σέ Σένα κι όχι πασίγνωστα-γνωστά σέ όλους).7!!...
Σού στέλνω το σημερινό Ηλιοβασίλεμα, όμως όχι καί την φωτο, που μόλις τράβηξα εκ τού Ημερολογίου μου, που περιγράφω σέ 1 σελίδα τήν Κυριακή (9.10.94, πριν απο 26 χρόνια...) τού Θριάμβου μετά την Φιλική  Τεννιστική Συνάντηση τής Αιολικής μέ τόν Βικέλα Βεροίας. Όταν έχεις καλή ή καί κακή Διάθεση, μού λές καί στό στέλνω.7!!
Καλό τέλος ημέρας καί ξεκούραση γιά τήν επερχομένη αυριανή.


Εξαιρετικό κι Ενημερωτικό Φωτορεπορτάζ.7!!...


13/10/20
Καλημέρα καί ξανάβγαλε αέρα μετά τήν χθεσινοβραδινή βροχή!

Τέλος 3ης φάσης καθαρισμού Θερμοκηπίου, αλλά υπάρχει κι Επίλογος, γιατί χθές η Αλάσκα μπούκωσε από τό τσιμεντοκονίαμα!!!
Πότε μέ τό καλό τελειώνουν οι αγώνες;

Ε.ΤΑ. (Εν Τάξει) Χορηγέ!
Εγώ ακούω από τόν άσσο τή ροή ενός καταρράκτη προσπαθώντας νά καταναλώσω τά γίγα τής καλοκαιρινής προσφοράς.

Στό απενεργοποιηθέν εδώ καί μέρες ΜΛΣ είδα τά 36 μηνύματα.
Έρχεται καί ο καταιγισμός σου, που θά τον απολαύσω μέ Κλασσική Μουσική.7!!

Ωραίες φάσεις έπιασες στά οράκια!!
Ήταν σά νά "Ήμουν κι εγώ εκεί...".7!!

Next time
Η αλήθεια είναι ότι δεν το σκέφτηκα με τόσο τρέξιμο

Finally i am happy χωρίς χάπι...

Σού έχω ιδιαίτερη συσκευασία Κορμού αλά Γιάν, αλλά ένα κομμάτι του είναι-προορίζεται γιά τήν ενήλικη αθλήτριά σου Κατερίνα...

Ουαο . Keep up the good work

Λίγο πρό τού φίνις και είμαι μόνος 1ος, γιατί οι αντίπαλοί μου μπερδεύτηκαν κι έπεσαν ο ένας πάνω στόν άλλον, οπότε νιώθω σαν τήν Πατουλίδου στήν Βαρκελώνη...

Παραλίγο να ζήσουμε Εφιάλτη, γιατί χάλασε η γλώσσα τής κλειδαριάς τής πόρτας τού μπάνιου. Ήμουν πολύ τυχερός, που η εμπλοκή της έγινε όντας ανοικτή κι όχι κλειστή (η πόρτα). Κι έτσι ούτε εγκλωβίστηκα ούτε αποκλείστηκα.7!!...
Ακολουθεί φωτό.

Η ζωή συνεχίζεται μ' εμένα να ψήνω ψωμάκι...

14/10/20
Πετάει η ομάδα

Πετάει, αλλά τώρα προσγείωση γιά ύπνο και ξεκούραση...
Εγώ γύρισα από ένα Ονειρώδες Δείπνο!

Τί καταπληκτικά καρτελάκια είναι αυτά! Μόλις τά είδα, διότι χθές διέφυγον τής προσοχής μου...

15/10/20
Τί καταπληκτικά καρτελάκια είναι αυτά! Μόλις τά είδα, διότι χθές διέφυγον τής προσοχής μου...

All clear in glasshouse except...glasses!

Τά έχω...χάσει μέ τίς Τεννιστικές σου Φωτογραφίες.7!!

Ημέρες δόξης ( στην Ειρηνική Συρία) γιά σένα,  όλα σου τα κορίτσια καί τήν γεννήσασά Σε.7!!

Όσο γιά τον "μεγάλο ζωγράφο" άλλα ομολογούσε στην εξομολογητική του συνέντευξη πρός τόν Τζιοβάνι Παπίνι, που τήν είχα πρό ετών αναρτήσει.
6 λουκανικοπιτάκια καί ΣΙΜ.ΧΑ. μέ σαντιγή ήταν αρκετά γιά έλλειψη στομαχικής διαμαρτυρίας.
Καλές σημερινές προπονήσεις κι επιτυχία στό εμπνευσμένο σου τουρνουά τών φίλων, που μέ γύρισε στό 1981!!!...

Πιλαφάκι με λουκανικάκια.

Παρήγγειλα και την σημαία του συλλόγου
Για τον κεντρικό ιστό
Και τα κύπελλα για αύριο

Σκέφτηκα να είμαι επίτιμος θεατής, αλλά ήθελα να σέ ρωτήσω πρώτα...

Να έρθεις κοουτς
Κατά τις 6 ψηφίζω
Να έχει σίγουρα τζετρτζελε
Και πλήρη αγωνιστική δραστηριότητα
Γιατί δεν ξέρω ακόμα αν θα πετύχει το event
Έχω προς το παρόν 3 γυναίκες και θα γίνει αν είναι 8
Και 7 άνδρες και θα γίνει αν γίνουν 8 η παραπάνω μέχρι 16
17ος δεν χωράει στον προγραμματισμό μου

Καλώς. Εγώ είμαι σίγουρος γιά τήν επιτυχία. Τέτοια δέν γίνονται κάθε τόσο...

Αλλά έχω δηλώσεις συμμετοχής μέχρι τις 2 το μεσημέρι αύριο

Ναί, τό είδα. Πιστεύω πώς θα ξεσηκωθούν κι άλλες, αλλά καί 8ος...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!