Ημερολογιακές Αναφορές στόν Αθανάσιο Ταντανάση.7!!

 Εισαγωγή Απροσδιόριστη από 6/5/2002 (σχεδόν εις τή Νοηματική).7!!...

Τελικά ολοκλήρωσα το γάζωμα τής μίας κουρτίνας, αν και δεν είμαι ικανοποιημένος από την ποιότητα τού γαζιού σε καμία περίπτωση. Κάτι μου ξεφεύγει και ενώνονται οι δύο κλωστές στην επιφάνεια τού πάνω υφάσματος αντί για το μεσοδιάστημά τους. Κατέβηκα στο υπόγειο, αλλά δε βρήκα τις οδηγίες χρήσεως της ποδοκίνητης ραπτομηχανής. Ξεφύλλισα το βιβλίο Access to English, που έκανε το 1986 ο απωλεσθείς, όπου υπάρχουν ίχνη του μέλλοντος… (Πάλι αποσιωπητικά χρησιμοποίησα! Ενώ είχα (γράψει) μάλλον πεί στην κριτική μου για τα ποιήματα τού Αθανασίου Ταντανάση: “Όπου σταματάει η έμπνευση του ποιητή, αρχίζουν τα αποσιωπητικά”, έκφραση, που μάς την είπαν μάλλον στο Πανεπιστήμιο…) 2:40 πμ Έβαλα και έφαγα μόνος μου. Η Λίτσα κολλημένη στην ΤΟ και “καταβροχθίζει” κάθε είδους σαβούρα κάνοντας ζάπινγκ (δηλαδή "επιλέγοντας")! Η ζωή μας έχει καταντήσει τρελοκομείο. Οι πολιτικοί πήραν τους δρόμους και γυρίζουν σε Μακεδονία και Ήπειρο. Τα άτομα με ειδικές ανάγκες έγιναν άτομα με ειδικές ικανότητες. Αχ, Θεέ μου, τι έχουμε να ακούσουμε ακόμα… Οι Σπαρτιάτες είχαν τον σωματικό Καιάδα, όμως μάλλον χρειαζόταν και ένας πνευματικός…1


Αντιγραφή από 6/5/2002 έκ τού Ηλεκτρονικού μου Ημερολογίου

10:21 πμ Τελικά σήμερα είναι διπλή γιορτή. Γιορτάζει η μάνα μου, αφού είναι τού Αγ. Γεωργίου και αυτό το ξέραμε· η Λίτσα μού είπε να μην ξεχάσω να τής πω "Χρόνια Πολλά". Πράγματι μετά το πρωινό μου πήγα και τής ευχήθηκα με φιλιά και αγκαλιές! Πρώτη ευχήθηκε η Λίτσα και μετά ο Χρήστος.

Εκείνο όμως που δεν γνωρίζαμε είναι πως σήμερα έχει τα Γενέθλιά του ο Χρήστος, που -όπως μάς είπε- γεννήθηκε στις 6 Μαΐου τού 1959 στις 2 το μεσημέρι στην κλινική του Αθανασίου Ταντανάση, αλλά δεν θυμάται τι μέρα ήταν· τού είπα ότι θα το βρω από τον Η/Υ και θα του το πω… (3/9/20 19:06 Καί ήταν Πέμπτη.)

Το πιο σημαντικό κατά τη γνώμη μου είναι ο τρόπος που μού είπε ότι γιορτάζει σήμερα. -(Χ) Γιάννη, να σου πω κάτι, αλλά περίμενε να τελειώσει η Λίτσα το τηλεφώνημα… Πήγα μετά από λίγα λεπτά και χαρούμενος, γελαστός και απαστράπτων μού δήλωσε τα παραπάνω με τον καλύτερο μέχρι τώρα τρόπο, που με εντυπωσίασε και με άφησε σχεδόν άναυδο.

Με ευχαρίστηση πήγε να ολοκληρώσει το ξερίζωμα τών αγριόχορτων τής πρασιάς και είναι εντυπωσιακός ο τρόπος, που εργάζεται. Κρίμα που δεν βρήκαμε κάποια σκούπα, για να καθαρίσει και την αυλή, αλλά και το υπόγειο. Τού είπα πάντως να συγυρίσει, όπως αυτός ξέρει!

ΑΠΟΨΕ είναι σκόπιμο να συνεργαστούμε στον Η/Υ: Να μου λέει δηλαδή διάφορα και εγώ να τα καταγράφω!!! Γραμματεύς τού αδελφού μου, αλλά και να καταγράψω 10' από την Συνεργασία μας. 10:41 πμ

10:49 πμ Έτοιμο το έργο τού Χρήστου και πήγε να πλυθεί για 5' καλά-καλά και με σαπούνι, αλλά έκανε μόλις 2,5'! Και ετοιμάζεται για μπάνιο· η μόνη συμβουλή, που του έδωσα ήταν να ανοιγοκλείνει το νερό. Η Λίτσα τού ετοίμασε καθαρά ρούχα κι εγώ το σφουγγάρι και το σαπούνι του.

Εν τω μεταξύ ο Χρήστος εργαζόταν, εγώ φταρνίζομαι. Το παρατήρησε και το σχολίασε η Λίτσα, προτού προλάβω να της το αναφέρω!!! (3/9/2020 Την χαρακτήριζε η Ετοιμολογία, όμως όχι και η Ετυμολογία.7!!...)

ΝΙΩΘΩ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΛΑ. Πάμε και για έκδοση τών ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΩΝ τού αδελφού μου;


Υ.Γ. Οι παραπάνω 2 αναφορές ας είναι μία Αναμνηστική καταβολή γιά τον Αθανάσιο Ταντανάση, πατέρα τού Θεοχάρη, με τον οποίον είχαμε Ένωση στίς 1/8/20 (στα Τρίγωνα Τάσου) τού κάποτε πολύ σημαντικού γιά μάς Πανοράματος, αλλά και (Αντί Ευχής) Αντευχολόγιο γιά τήν φετινή Ονομαστική Εορτή τού γιού του Θεοχάρη ακολουθήσαντος τά επαγγελματικά αχνάρια τού πατρός του.

Υ.Γ.2 Τελικά ο γιός Θεοχάρης γιορτάζει τα Θεοφάνεια κι όχι στίς 20 Αυγούστου, αλλά το έμαθα σήμερα, που τού τηλεφώνησα, γιά νά τόν ενημερώσω περί τής επικείμενης αναρτήσεως μέ αναφορές στόν πατέρα του...

Γιά.Σα.ς (και κυνηγημένος από τίς πηγαινοερχόμενες ευκαιρίες έτοιμος ενίοτε νά βρεθώ κοντά σας)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!