Εκ τού άλλου ΑΓ.ΗΜΕ. ονόματι Computergeschichten, παραλλαγή ούσα (κι όχι usa) τού Kalendergeschichten τού Bertold Brecht, που διάβασα στά νιάτα μου το 1964.7!!...

Αργοπορημένος μετακήδειος γιά τόν Οδυσσέα Χατζόπουλο...


Εκ τού ΑΓ.ΗΜΕ. (άγη με= νά μέ οδηγή-εί) στίς 18/10/2001: " Τέλειωσε ο Βιβάλντι κι έβαλα τ' Αριστουργήματα τού Τσαϊκόφσκι, που έχω αντιγράψει μόνος μου κι έχοντας δημιουργήσει-τότε που ήμουν στά χάϊ μου-εξώφυλλο καί οπισθόφυλλο, τα οποία είναι από τίς "περηφάνιες" μου.
Ακούγοντας Τ' ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΉΜΑΤΑ ΤΟΎ Π.Ι.Τ. μεταρσιώθηκα ύστερα από πολύ καιρό, αφού εδώ καί ώρα διαβάζω τά εξερχόμενά μου στό Outlook express 5.0, τό οποίο είναι από τα πιό σημαντικά, χρήσιμα καί αγαπημένα μου προγράμματα, μέ αποκορύφωμα το Η.Μ. τής 26ης.5.01 μέ τίτλο "Νέα από τό Αρχηγείο", που πιστεύω ότι είναι το καλύτερο κείμενο, πού έχω γράψει στόν Η/Υ (ακούγοντας τόν Π.Ι.Τ.).
Νά γράψω Η.Μ. πρός τόν Οδυσσέα Χατζόπουλο (κάτι που σκέφτηκα εδώ καί αρκετές εβδομάδες, όταν τελείωσα το "Ποιός σκότωσε τόν Όμηρο;". Τόν είδα καί σήμερα τό πρωί. Ατελείωτες είναι οι εκκρεμούσες εργασίες μου... 14:06

Γιά.Σα.ς (καί μέ αναπολητική διάθεση κοντά σας)

Υ.Γ. Τό κείμενο αυτό έφυγε γιά τήν Κρήτη πρίν από λίγα λεπτά καί το δημοσιοποιώ ώς "δημοσιοποιητής" κρίνοντάς το δημοσιευτέον ελπίζοντας σε σύμφωνη γνώμη τών Επαϊόντων Αναγνωστών...
Υ.Γ.2 Μόλις προχθές (μέσω Διαδικτύου) συνειδητοποίησα τήν αναχώρηση τού Οδυσσέα Χατζόπουλου γιά τήν δική του "Ιθάκη". Άς είναι μία ασήμαντη συνεισφορά μου στή Μνήμη τού εκλιπόντος τό 2014 (2 χρόνια μετά τή Λίτσα, πού τόν θαύμαζε φυσικά καί δικαίως εννοείται).7!! Κι επειδή όλα τα πτερόεντα έπη δοκιμάζονται στήν πράξη, το Λιτσάκι παρήγγειλε καί μερικούς από τούς τόμους τής Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας κι άς είχαμε πρόσβαση στα Στερεότυπα τής Οξφόρδης...
Πρόταση γιά σύγχρονο ανατρεπτικό θεατρικό συγγραφέα: Νά βάλει αυτές τις δύο Προσωπικότητες νά συζητήσουν εν Ουρανώ τα θέματα, που δέν ευτύχησαν να συζητήσουν επί τής Γής.7!!...

Γιά.Σα.ς (καί υπερβατικά κοντά σας)

Σχόλια

  1. Δύσκολα βάζεις στους αναγνώστες σου φιλόλογε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον η δυσκολία αυτή είναι ένας από τούς λόγους, τής επόμενης δυσκολίας, που είναι η συλλογή αναγνωστών (αναγνωστοσυλλογή)...
      Πάντως έχει ο καιρός γυρίσματα, που λέει κι ο παπαγάλος λαός με τελευταίο τό "no name" (γιά μή διαδεδομένα ονόματα) με αντίθετο τό "επώνυμος"...
      Ο πατέρας τής Ιστορίας Ηρόδοτος βέβαια το εξέφρασε διαφορετικά καί γεωμετρικά ώς ΚΥΚΛΟΣ Τ' ΑΝΘΡΩΠΊΗ.7!!...

      Γιά.Σα.ς (καί σχολιαστικώς, αν καί μεταμεσονυκτιακώς, κοντά σας)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!