Ηλεκτρονικοϋπολογιστικά βάσανα.7!!...




  Τα χθεσινά εκ λάθους εξαφανισθέντα εκ προχείρων σημειώσεων Δεκεμβρίου.7!!...


4/12/19 11:58
Ήδη έστειλα 2 φωτό καί ΒΑ.Μ στόν Τέλη μέ όλα τα λεφτά νά είναι η αλλαγή τού Β.G. (back ground) τους.7!!... 
Νιώθω σά νά έχω day off, οπότε μπορώ να κάνω ό,τι τραβάει-αγαπάει-επιθυμεί-ποθεί η Ψυχή μου. Εκτός από σπάσιμο καρυδιών; Οψόμεθα. Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά κι εξαρτάται από τήν Διάθεση αυτής τής Ασύλληπτης Θεάς.14!!...

19:43 "Ούτε τον εχθρό μου δέν θέλω να τόν δώ νά παίζει έτσι, γιατί δέν θα μπορώ ν' απολαύσω τη νίκη μου.7!!" βλέποντας σκηνές από την συνάντηση, πού ειχα κανονίσει στις 27/10/15 για Κάνουρα-Τσακίδη....
Κάνω rewind στήν επόμενη ωριαία ταινία, πού έχει έντυπες περιγραφές περιεχομένων, που τίς... έχασα. Πρόκειται για συνάντηση davis cup με διαιτητή τον απωλεσθέντα ή απολωλότα καί organiser τόν Αριστοτέλη, πού σέ κάποια στιγμή τόν δείχνω φωτογραφίζοντα.7!! Μεγάλες Στιγμές μέ παρούσα καί την Λίτσα το 2006 στό Σαλόνικα (πρό τής μετωπικής τού 2007). Θά τολμούσα να τόν χαρακτηρίσω ως τόν Απόλυτο Οικογενειακό Θρίαμβο.7!!
Διακόπτω, γιατί πρέπει να αδειάσω το στικάκι της πρώτα (στην αντιπροσωπεία), για ν' αντιγράψω δεκάδες εικόνες τού Ενδόξου Παρελθόντος μας.14!!... 20:09
20:23 Τηλεφώνημα έκπληξη από τόν Τέο. Δέν τού είπα γιά τόν καταρράκτη...

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 17:46 Δέχομαι συνεχώς κτυπήματα θεωρίας ή πράξεως συνομωσιών. Η ΜΑΡΚ δέ ανοίγει κι αυτή, ενώ το διαπίστωσα πριν από λίγο, που πήγα κι άνοιξα τήν ΗΡ, για να συνεχίσω μαζί μετά τίς 11/12, που την εγκατέλειψα, γιά τά μάτια τής ΚΑΛ.7!!... 
Πάντως το μάτι μου δέν δακρύζει κι αυτή είναι μία Αισιόδοξη Εξέλιξη.14!!... 17:54
22:49 Γράφω χωρις γυαλιά βλέποντάς τα διπλά (τά γράμματα)!!   Πάντως παρά την μεγάλη μου γκάφα μέ τήν ΚΑΛ.ΜΑ., που τήν έχασα, ολα τα υπόλοιπα πήγαν πολύ καλά, όμως όχι και τέλεια.7!!...

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019
12:14 Στρατηγική Αναμονή ή καθυστέρηση δραστηριοτήτων γιά 20'. Έβαλα στή θέση του τό άλλο θερμαντικό καί μάλιστα μέ τίς 2 σκάλες του πολύ κοντά στόν γράφοντα ελπίζοντας σέ καλύτερα τών προηγουμένων αποτελέσματα...
Φωτογράφισα τίς αράχνες, γιά νά τίς εξαφανίσω!!!...
Κρίσιμη η σημερινή μέρα κυρίως γιά το ηθικό μου, που είναι πολύ πεσμένο σχετικά μέ τίς υπολογίστριές μου, οι οποίες μέ πρόδωσαν ανεξήγητα. Και καλά η ΚΑΛ, γιατί τής έβαλα το καλώδιο δοκιμαστικά. Στήν ΜΑΡΚ όμως δέν έβαλα τίποτα και δέν εμφανίζεται εικόνα. Γιατί αυτό τό Απίστευτο νέο κτύπημα; 12:26

12:43 Μαζικά ΒΑΜ τού Τέλη στά οποία απήντησα συνοπτικά εμπλέκοντας Σόλωνα, Κροίσο καί Ηρόδοτο.7!!... 

16:02 Μεγίστη Έκπληξη η συνομιλία μας τόν Αύγουστο τού  2006 μέ Χρήστο (αδελφό μου) καί κυρά Γιωργία (τεκούσα με), ενώ η χρήση τών ρητών είναι γι' Ανάρτηση Ηχητικού Ντοκουμέντου (Α.Η.Ν.-ΑΝ.ΗΧΗ.Ν), αλλά πώς μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο.14!!... Είμαι και γιά ένα ακόμη blog προσωπικό ή οικογενειακό.7!! 16:11

19:11 Μόλις διαπίστωσα τόν κλινικό θάνατο τού τουρμποξακίου. Δέν έχει φώς. Δοκίμασα καί reset. Τίποτε. Αχ, πόσο θά ήθελα νά ξέρω τόν πραγματικό λόγο αυτού του ξαφνικού θανάτου.14!!...
Είδα τήν Αλεξάνδρα (θεία καί "μάνα" τής Αξέχαστής μας) στήν βεράντα ζωηρή, κεφάτη καί παινεύουσα δικαίως τήν ανεψιά της.7!!... Να ηχογραφήσω τα λόγια της μέ τον άσο μου ξαναπαίζοντας εκείνο το σημείο, αλλά την βγάζει (μάλλον εμένα τόν απείθαρχο καί απροσκύνητο) εκτός δικτύου, γιατί προσπάθησα νά τής τηλεφωνήσω, γιά να τής πώ περί τής 8ης Αυγούστου τού 2006!!!... 19:23
19:25 Νέα προσπάθεια, νέο κόκκινο μήνυμα: Περί εκτός δικτύου.7!! Μέχρι τώρα η περιοχή, που είμαι, ήταν εντός δικτύου και από χθές εξήλθε ξαφνικά; Τρελοκομείο...
Φοβάμαι να βάλω γιά φόρτιση καί το ΣΑΜ, μήπως πάθει τό ίδιο μέ το τουρμποξάκι!!!
Πάω για τά πιατικά, τα οποία δέν χρειάζονται... φόρτιση.14!! 19:30

- (Τ...) Don't cry for me, Ioanni (according to Argentina-a.t.a.).7!!... You live and without me, but i keep your confessions inside me!!! 21:44


Κι έπεται ΔΙΑ.ΠΕΡ.-ΠΕΡ.ΔΙ. (Διαδικτυακή Περιήγηση) μέ τον Ga.Ge. in the mother of all talk -shows, εάν μπορέσω ν' αντέξω τήν μεγάλη του (3 ώρες!!!) χρονική διάρκεια... 22:03

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2019
15:28 Η μισή μέρα τελείωσε θαυμάσια μέ τήν ανάσταση τού τουρμποξακίου.13!!...


Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2019
12:32 "Ελεύθερος πρωινού!" Καί τό έγραψα μόλις στό νέο μου μπλόκ σημειώσεων, τό οποίο είναι μεγαλύτερο (10Χ14 εκ.) τού προηγούμενου, το οποίο θα είναι Ηράκλειο έργο, εάν καταφέρω ν' αντιγράψω τίς 100 σελίδες, αν καί μερικές είναι ήδη αντιγραμμένες...
Στόν Τέλη άρεσε πολύ το τελευταίο ΒΑΜ, που τού έστειλα καί μού τό είπε στήν πρωϊνή μας τηλεφωνική επικοινωνία.7!!
Καί τώρα αναζήτηση γιά τήν τεραστίου μεγέθους ταινία γιά τόν Ιούλιο Καίσαρα, τήν οποία είχα αρχίσει να βλέπω πρίν από μερικές ημέρες... 12:45


Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2019
17:15 Ξαναδιάβασα κι άκουσα κιόλας γιά τόν Ιούλιο Καίσαρα από το MLS ανήκουστο καί δέν λέω μα..κίες.7!!... Είναι γεγονός καί οφείλω να τό διαλαλήσω διαδικτυακώς συμφώνως τώ εμώ Ρουαγιάν.14!! 17:20
( Ό εστιν παρεμπιπτόντως: Τό Γεγονός όποιος σιωπά/ τιμή σ` αυτόν δέν  πρέπει./ Τό Γεγονός τό διαλαλείς,/ όπου καί όπως πρέπει.)


Πήγα στόν Ηλία καί πλήρωσα τό χρέος μου, που ήταν μισό Ευρώ, αλλά πήρα 2 μακαρόνια ΑΒΕΖ, απορρυπαντικό πιάτων καί χαρτί ψησίματος μετά την ταλαιπωρία, που τράβηξα, γιά να καθαρίσει-ω τό σκεύος μετά το χθεσινό ψήσιμο τών πιτακίων!! Σύνολον 4,10 ε έδωσα καί ήταν τα σημερινά μου έξοδα, δηλαδή σχεδόν το μισό τής ημερήσιάς μου σύνταξης!!!...

9. Επικοινώνησα μέ τόν Τέλη κι έμαθα ότι οι Εβραίοι ( δηλαδή οί Ισραηλίτες, πού δέν αναγνωρίζω ούτε γράμμα ούτε λέξη τους, αλλά γνωρίζω αναγκαστικά αρκετά γι` αυτούς λόγω Παλαιάς Διαθήκης) θέλουν 50 Ε γιά ένα πιάτο φαγητό με αποτέλεσμα να φρικάρω καί νά μήν θέλω ούτε στόν χάρτη νά τούς δώ κι όχι νά τούς... επισκεφθώ!!!

Δέν άνοιξα σήμερα τήν ΗΡ, ενώ στήν ΚΑΛ.ΜΑ. μέτρησα μέχρι 11 μπιπ μέχρι νά τήν κλείσω... 23:58
26:00 Μπήκα χωρίς να μέ πάει στήν αρχή...
Άρχισα να ετοιμάζω ένα νέο blog, αλλά μέ σταμάτησε ο κωδικός πρόσβασης (σέ ποιό πράγμα;). Αυτοί (το σύστημα δηλαδή) τόν ξέρουν φυσικά...  Έγραψα στό πρόχειρο 2 αγχίνοης μνήμης!! Δέν έχω σύνδεση μέ άσο, αλλά έχω μέ MLS καί μάλιστα μπήκα στό μπλογκ μας, ενώ διαβάζεται καί τό γράμμα μου πρός Διομήδην Μαρκουλή.7!!
Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2019
12:22 Είμαι σίγουρος ότι έγραψα και άλλα... Τα κατάπιε κι αυτά η η μαύρη τρύπα τού διαδικτύου; Προσπαθώ νά υπογράψω γιά τό 50% προστασίας στο avaaz by three means!!!... 12:27
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 23:18 Είμαι απόλυτα απογοητευμένος από τήν ηλεκτρονικοϋπολογιστική μου κατάσταση, τήν οποία άρχισα νά τήν θεωρώ ώς μή ανατρέψιμη καί αναστρέψιμη.7!!...
Είπα στον Τέλη γιά τα Ημερολογιακά μου τετράδια καί μάλλον είναι καιρός ν' αρχίσω τήν Συστηματική τους Ανάγνωση.
Πάω στο Πιστό μου Κορίτσι... 23:24 (6' /9 σ.)

Γιά.Σα.ς (καί δυσπροσδιόριστα κοντά σας, Γενναίοι Αναγνώστες)


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!