Φροντίδα...νεογέννητου.7!!..

Εκ τών προχείρων σημειώσεων τού φετινού Δεκέμβρη...

Τα Χριστούγεννα τού 1978 έχω γράψει μόλις 7 σειρές, αφού τά περάσαμε στόν...σκοτεινό θάλαμο, ενώ οι 2 είναι δικές σου:
(Τ) Έλεγα κι εγώ... (έκφραση αγοριού 3,5 χρόνων.7!!)
(Τ) Κι εγώ μπορώ να βάλω το μάτι μου στην μηχανή καί να φωτογραφίσω.
24:04 Τα μόλις παραπάνω, αλλά καί αρκετά ακόμη από τού Δεκεμβρίου είναι γιά τό νέο μου blog.
Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου 2019
17:15 Ξαναδιάβασα κι άκουσα κιόλας γιά τόν Ιούλιο Καίσαρα από το MLS ανήκουστο καί δέν λέω μα..κίες.7!!... Είναι γεγονός καί οφείλω να τό διαλαλήσω διαδικτυακώς συμφώνως τώ εμώ Ρουαγιάν.14!! 17:21
"Το Γεγονός όποιος σιωπά/ τιμή σ' αυτόν δέν πρέπει./ Το Γεγονός το διαλαλείς,/ όπου καί όπως πρέπει."7!!...
Είχα ετοιμάσει μία μεγάλη ποικιλία προχείρων Δεκεμβριανών σημειώσεων στό πεδίο κειμένου, αλλά τίς έχασα προσπαθώντας νά μεγαλώσω τήν γραμματοσειρά... Η ώρα είναι 01:18 τής 2ης μέρας τών Χριστουγέννων, οπότε ές αύριον τά...σπουδαία!!!
Γιά.Σα.ς (καί μετ' εμποδίων κοντά σας)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με αφορμή 2 Φωτογραφηθέντες μαθητές Της.7!!

Περι Αθάνατης Φιλοσοφίας.7!!...

Με αφορμή την Φιλία τών Παιδιών.7!!